Service echipamente de birou Targu Jiu

PRINTECH COMPANY ofera service pentru echipamente de birou , pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii unei firme indiferent de marimea acesteia si care in final sunt folosite pentru cresterea eficientei si competitivitatii.

Va oferim urmatoarele tipuri de service:

1. Contract de service la cerere:

  • Asigurarea bunei functionari a echipamentelor prin interventii la cererea beneficiarului.
  • Reducere la consumabile si piese de schimb pe toata perioada contractului.
  • Valoarea contractului de service la cerere, pentru un echipament, sa face pe baza unei taxe de deplasare si constatare, si a unei valori a fisei de interventie / deviz, care contine manopera de service si piesele de schimb inlocuite.

2. Contract de intretinere si service:

  • Asigurarea bunei functionari a echipamentelor prin revizii periodice (minim o data pe luna) si interventii la cererea beneficiarului de cate ori este nevoie.
  • Garantie extinsa in cazul in care achizitionati echipamentul de la noi.

3. Contract de service total (full service):

  • Asigurarea bunei functionari a a echipamentelor prin revizii periodice si interventii la cererea beneficiarului de cate ori este nevoie.

service

FAX-ul nu mai trage hartia ?
SCANERUL nu mai citeste hartia ?
UPS-ul nu mai incarca bateria?

Daca documentul scanat sau copiat are dungi sau alte imperfectiuni, nu trebuie sa incerci sa le modifici in PAINT sau PHOTOSHOP !

Este suficient sa apelezi la PRINTECH COMPANY iar echipamentele de birou vor functiona la fel de bine ca in prima zi. Daca a trecut perioada garantata de producator, garantam noi 90 de zile de la data interventiei, atat pentru piese cat si pentru manopera.

Cere diagnosticare