Intrebari frecvente

1. Aveti un produs defect. Cum procedati?

Daca produsul dumneavoastra s-a defectat, va oferim urmatoarele solutii:
• Il puteti aduce la unul din cele 2 centre de service :
1. Printech Company: strada 14 Octombrie, nr. 46, Targu Jiu, Gorj (la 50m de Piata Mare, langa Hotel Anna Junior)
2. Centrul de Calculatoare: strada Victoriei, nr. 138, Targu Jiu, Gorj (langa Colegiul tehnic Nr. 2)
• Aveti posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagina a site-ului. Dupa inregistrarea solicitarii si aprobarea ei de catre un operator, veti primi un apel din partea Printech Company in vederea programarii in service si ridicarii produsului.

2. In cat timp aflu de defect are echipamentul ?

Pentru calculatoare daca diagnosticul nu se poate oferi pe loc, in max 24 de ore il aveti, iar pentru laptop-uri in cel mult 48 de ore. Pentru imprimante si copiatoare termenul este de 24 de ore.

3. Cat dureaza reparatia unui produs ?

Termenul de reparatie poate fi intre 1-15 zile calendaristice, in functie de disponibilitatea pieselor de schimb la furnizor.

4. Produsul meu se afla in perioada de garantie. Ce acte sunt necesare pentru reparatie?

Actele necesare repararii produsului in garantie sunt urmatoarele:
• Copie factura fiscala, bon fiscal sau copie contract;
• Certificatul de garantie (in original).

5. Cum trebuie ambalat produsul?

In cazul transportului cu firma de curierat, va recomandam ambalarea produsului in cutia originala. Daca nu exista aceasta posibilitate, puteti utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul sa fie ambalat corespunzator, sa aiba materiale de protectie, pentru a fi in siguranta pe perioada transportului.

6. Ce garantie am la reparatie ?

Garantia la reparatie sau la piesele inlocuite se acorda astfel:
Garantie manopera (unde nu s-au inlocuit piese) - 3 luni.
Garantie piese - intre 6 - 99 luni (in functie de producator si starea produsului).